jaja.

Hej bloggen.
Dethär inlägget gör jag så att flisan (ja, blondinen ni vet ;) )  ska ha något att läsa.
-
Fia har damp just nu. (hon spelar the light temple, och dör hela tiden gemon å hoppa i det svarta vattnet)
Amanda kan inte sluta puffa mej på facebook
Levve tipsar mej om att läsa en fem-komma-tre tons bok om medicin
Flisan skickar massa snygga självporträtt på Msn.
Jag älskar också mina kompisar.
Vi sitter i biblioteket och internettar.
Hur stavar man till internettar? Jag vet inte.
Ialla fall så skulle vi ha hemkunskap (äger ((inte))).
Men vi skulle inte ha hemkunskap fasten vi skulle ha hemkunskap (typ).
-
Idag i skolan har jag lärt mig att om man skriver //emo03 på msn blir det en grön ailien.
-
Idag har jag nog bara håltimme i skolan. Det är bra. Måndagar är tråkiga ändå.
-
Nu funderar jag på om jag ska sluta med dethär inlägget och börja läsa boken ''big Bang'' som står ungeför fyra meter framför mig.
-
Nae, jag orkar nog inte hämta den...
-
Om en vecka får jag äta godis igen! Interessant, eller hur.
-
Ses enannan gång.
Dethär är en grekisk solnedgång i Japan. Bara för att jag skulle lägga in nån bild :)

Kommentarer
Postat av: flisan

HAHA

2011-06-16 @ 13:44:32
URL: http://www.flisanstansert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0